1. Üldtingimused
www.meigiweb.ee e-poodi haldab MeigiWeb OÜ (registrikood: 16060369; aadress: Ringtee 15, 93815 Kuressaare.
Kõik www.meigiweb.ee kodulehel olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Kaup toimetatakse kohale Omniva või Itella SmartPosti abil.
2. Ostuabi
2.1. Tellimuse vormistamine
Klient valib e-poest välja soovitud kaubad ja lisab ostukorvi. Klient sisestab enda andmed (ees- ja perekonnanimi, e-mail, telefon, ettevõtte nimi, aadress), valib tellimuse üleandmise viisi ja koha ning kinnitab tellimuse.
2.2. Hinnad ja 0% käibemaksuga tellimine
Kõik e-poe hinnad on eurodes ja sisaldavad 22% käibemaksu.
Ettevõttele, mis teises Euroopa Liidu riigis on käibemaksukohuslane, saab tooteid tellida 0% käibemaksuga. Selleks toimi järgnevalt:
– Lisa soovitud tooted ostukorvi ja mine “Mine kassasse” lehele.
– Täida kõik lahtrid maksja info kohta. Märkuste lahtrisse kirjuta VAT nr.
– Vali sobiv postitus- ja makseviis.
– Esita tellimus.
– Oota uut arvet, millel on käibemaks 0% ning seejärel tasu arve. Juba makstud arvetele tagasimakseid ei teostata.
2.3. Kauba eest tasumine
Kauba eest tasumiseks mine ostukorvi, mille leiad menüü kõrvalt, korvi kujutisele vajutades.
Vajutades nupule “Mine kassasse” suunatakse lehele, kus tuleb täita ära kontaktandmed ja valida endale sobiv tarneviis – lähim Itella SmartPosti või Omniva pakiautomaat.
Pane tähele: kontaktandmete ja tarneviisi valimisel tuleb olla tähelepanelik, sest selle informatsiooni õigsusest ja täpsusest sõltub soovitud toote kiire ja häireteta kohaletoimetamine. Teenuse osutaja ei vastuta täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud tellimuse mittetäitmise või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.
Kui oled täitnud vajalikud lahtrid ja kontrollinud andmed üle, siis maksmiseks vajuta nuppu “Esita tellimus”.
Peale nupule “Esita tellimus” vajutamist kuvatakse Makseviisid, kus on pankade loetelu, mille kaudu on võimalik tasuda. Tasuda on võimalik läbi Maksekeskuse (Swedbank, SEB, LHV, Luminor).
Vali endale sobiv makseviis, mille kaudu soovida tasuda, selleks vajutada panga pildi juures olevat nuppu “Maksa”.
Peale klikkimist nupule “Maksa” suunatakse teid Maksekeskusesse. Kui tasud Maksekeskuse kaudu siis tuleb Maksekeskuses märkida linnuke kasti “Olen tutvunud ja nõustun tingimustega” ja vajutada vastava panga logole. Seejärel suunatakse panka, kus tuleb kontrollida üle makseinfo, sooritada makse ja vajutada nuppu “Tagasi kaupmehe juurde”.
Ostukinnitus saadetakse esitatud e-posti aadressile.
2.4. Kohaletoimetamine
Tellimus toimetatakse kohale Eestis 3-4 tööpäevaga Itella SmartPosti või Omniva vahendusel. Mujale 14. tööpäevaga.
Kauba kohalejõudmisest soovitud pakiautomaati saadetakse paki saaja mobiitelefonile vastavasisuline SMS, milles on kirjas pakiautomaadi ukse avamise kood. Kauba kättesaamiseks tuleb minna pakiautomaadi juurde ja sisestada uksekood vastavalt pakiautomaadi puutetundliku ekraanil olevatele juhistele. Postipakina tellides tuleb postist vastavasisuline teavitus, mille abil saab paki kätte kohalikust postkontorist.
2.5. Kauba ümbervahetamine ja tagastamine
Kliendil on õigus kaup tagastada 14. päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis ning vabas vormis tagastamisavaldus peab olema MeigiWeb OÜ-le saadetud kirjalikult meiliaadressil info@meigiweb.ee 14. päeva jooksul.
Ettemaks tühistatud tellimuse (va transpordikulu) eest tagastatakse kliendi pangakontole 14. päeva jooksul peale avalduse esitamist eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja piires MeigiWeb OÜ-le.
Klient tasub kauba tagastamisega seotud transpordikulud, va juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud välisel vaatlusel võimalik tuvastada ning mis pole tekkinud pakendi avamisel või kui kaup ei vasta kliendi tellimuses olevale tootele (vale toode).
2.6. Vaidluste lahendamine
Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada.
Müüja ei vastuta tellitud kauba mittesihipärasest ja kasutusjuhendist erinevast kasutamisest tekkinud kahjude eest.
Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Rahukohtu 2 Tallinn 10130, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks või Harju Maakohtusse. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.
3. Lisainfo
MeigiWeb OÜ jätab endale õiguse muuta e-poe sisu, hindu ja süsteeme.
Toodete, tarne-, maksetingimuste või muu kohta lisainfo saamiseks võta ühendust telefoni +372 50 57 835 (argipäeviti 10:00-16:00) või e-maili teel info@meigiweb.ee.